Yoga med mig!



Jag tränar och lär och bättre kommer både jag och mina filmer att bli. För att bli bättre måste man träna och det är det jag gör. Genom att filma utan prestige kring att det måste var supersnyggt och perfekt på en gång. Ibland gör jag fel, ibland tappar jag bort mig och ibland går det för fort eller tvärtom. Och bland blir det bra! Jag har kul och jag vill dela med mig av min yoga till dig! På Youtube hittar du fler videor. Länk nedan. 
Här är den senaste videon! nu inväntar jag bara bättre film och inspelningsutrustning:)



Läs mer på www.yogajenny.se 
På instagram heter jag @mindful_yogajenny och @goodfoodandworkout

Fler filmer på:
https://www.youtube.com/channel/UCuLbnVPt1P9Q6NLOc9luZLg?view_as=subscriber

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kroppsideal och upp-fuckad hjärna

Meditationer, mantran och mudras